Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

14.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011"

 

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, 2011.GADA 09.–13.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "ITB 2010", BERLĪNĒ (VĀCIJA).

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās pasaules lielākajā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011", Berlīnē.

LVRA, Tūrisma Attīstības valsts aģentūras (TAVA) organizētajā Latvijas stendā strādāja kopā ar viesnīcu "Domina Inn Rigal"****, vēl 5 viesnīcas – "Hotel Bergs"*****, "Hotel Rīga"****, "Hotel Pils"***, "Slokas OK Hotel"***, "Hotel Neiburgs", kā arī Latvijas Nacionālā opera nosūtīja reklāmas materiālus.

Vācija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tirgus – 2010.gadā tā ieņēma 2.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā iebraucis un nakšņojis lielākais tūristu skaits. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcas un restorānus. Jautājums par nakšņošanas iespējām joprojām ir arī viens no aktuālākajiem stenda apmeklētāju uzdotajiem jautājumiem.

Izstāde ITB 2011 ar plašo pasākumu, semināru, konferenču un prezentāciju programma ir interesanta kā tūrisma un viesmīlības nozares profesionāļiem, tā arī ikvienam, kurš plāno savu ceļojumu un/vai pieredzes apmaiņas braucienu.

45. reizi organizētā izstāde dod signālus tūrisma industrijai, ka krīze beigusies un jābūt gataviem pārmaiņām tūrisma industrijā, jauniem darba standartiem, inovatīvām tehnoloģijām un pārskatāmām izmaiņām tirgus struktūrās, pircēju–pārdevēju attiecībās un jaunu procesu pieprasījumam.

To apliecina arī izstādes ietvaros organizētās semināru programmas tematika:
– ITB nākotnes diena – par pārmaiņām tūrismā un sabiedrībā;
– ITB Viesmīlības diena – starptautisku ekspertu diskusijas par pārmaiņām viesnīcu industrijā,
– ITB eko-mobilitātes diena – ekspertu diskusijas par videi draudzīgām stratēģijām nākotnē un to ietekmi uz tūrisma industriju,
– ITB korporatīvās sociālās atbildības diena – par priekšlikumiem korporatīvās sociālās atbildības ieviešanai tūrisma industrijā;
– ITB mārketinga diena – diskusijas par jaunākajām stratēģijām un praktiskiem piemēriem par mārketingu tūrismā;
– ITB ceļojumu galamērķa dienas – iespēja gūt informāciju par jaunākajām tendencēm kultūras, pilsētu un upju tūrēs. Atsevišķi arī par topošajiem tirgiem Āzijā.

Ar trīs īpašiem piedāvājumiem ITB nodrošināja darījumu tūrisma interesentus, bet PhoCusWright organizēja Ceļojumu tehnoloģiju konferenci PhoCusWright@ITB.

Izstādes organizatori informē, ka 160,000 m2 sevi prezentēja 11 163 dalībnieki no 188 pasaules valstīm.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "ITB 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
01.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū
"VIVATTUR 2011"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 25.–27.FEBRUĀRĪ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "VIVATTUR 2011", VIĻŅĀ (LIETUVA).

Pamatojoties uz statistikas datiem, Lietuva Latvijai ir ļoti nozīmīgs tūrisma tirgus. Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas domes organizētajā Latvijas stendā izstādē "VIVATTUR 2011" un prezentēja Latvijas naktsmītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus.

LVRA strādāja vienā darba vietā ar viesnīcu "Islande Hotel"****, bet vienlaikus tika izplatīti arī viesnīcas "Hotel Pils" reklāmas materiāli, kā arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Rīgā" un "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Latvijas stendā izstādes apmeklētājiem bija iespējams iepazīties ar aktuālākajiem Latvijas tūrisma piedāvājumiem, jaunajiem produktiem un informatīvajiem materiāliem, kā arī klātienē satikt viesnīcu "Hotel Jūrmala Spa"****, "Jūrmalas TIC" un Latvijas Jaunatnes tūrisma mītņu asociācijas pārstāvjus.

Tūrisma izstādē – gadatirgū "VIVATTUR 2011" piedalījās vairāk kā 180 dalībnieki no 15 valstīm – Apvienotie Arābu Emirāti, Čehija, Horvātija, Igaunija, Francija, Grieķija, Indija, Itālija, Izraēla, Latvija, Lietuva, Moldova, Nepāla, Polija, Spānija, Taizeme, Turcija, Ukraina, izstādi apmeklēja 16 000 interesenti.

Nākamā gadā izstāde "VIVATTUR 2012" notiks laikā no 24.–26. februārim!

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "VIVATTUR 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
03.2011

jurmala latvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Jūrmalas pilsētas dome ar kūrortpilsētas stendu piedalās lielākajā tūrisma izstādē Maskavā

NO 16. LĪDZ 19.MARTAM JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AR SAVU STENDU PIEDALĪSIES 18. STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ "MITT 2011" MASKAVĀ, KRIEVIJĀ, KUR KOPĀ AR JŪRMALAS PILSĒTAS KŪRORTVIESNĪCĀM "BALTIC BEACH HOTEL", "HOTEL JŪRMALA SPA", LATVIJAS TŪRISMA UZŅĒMUMIEM "BALTIC TRAVEL GROUP", "LAIMTŪRE", "CON-EX", "MEETING TOUR", "RIX TRAVEL", KRIEVIJAS TŪRISMA AĢENTŪRĀM "DIALOGS" UN JŪRMALAS PĀRSTĀVNIECĪBĀM MASKAVĀ – TŪRISMA AĢENTŪRĀM "AB CLUB" UN "BALTIK SERVISS" – PREZENTĒS KŪRORTPILSĒTAS TŪRISMA PRODUKTUS UN PAKALPOJUMUS.

Izstādes "MITT 2011" apmeklētāji tiks iepazīstināti ar šīs sezonas nozīmīgākajiem pasākumiem pilsētā, un domājams, ka vislielākā interesē būs par Dzintaru koncertzāles vasaras sezonu, spa piedāvājumiem, atpūtas un atveseļošanas iespējām Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centros un kūrortviesnīcās, aktīvās atpūtas piedāvājumiem u.c. tūrisma produktiem un pakalpojumiem. Jūrmalas pilsētas dome šogad ir sagatavojusi arī jaunu piedāvājumu – vasaras nometnes bērniem.

Tūrisma aģentūras izstādes apmeklētājus iepazīstinās ar saviem īpašajiem piedāvājumiem atpūtas braucieniem uz Jūrmalu un Latviju. Izstādes apmeklētāji saņems jauno tūrisma brošūru krievu valodā "Jūrmala" un citus informatīvos materiālus par visām Jūrmalas tūristu mītnēm, pasākumiem pilsētā, aktīvo atpūtu u.c. iespējām. Jūrmalas pašvaldība aicinās apmeklēt kūrortpilsētu, kas 2010.gadā saņēma Eiropas Komisijas balvu kā Eiropas izcilākais tūrisma galamērķis Latvijā.

Izstādes laikā 17.martā Jūrmalai tiks pasniegta Krievijas tūrisma portāla www.travel.ru prestižā balva "Star travel.ru" ("Travel.ru Zvaigzne") nominācijā "Labākais Baltijas jūras kūrorts", kas Jūrmalai piešķirta 21 kūrorta konkurencē pēc portāla apmeklētāju – tūristu no Krievijas – balsojuma internetā. Baltijas labākā kūrorta titulu Jūrmala saņem jau devīto gadu.

Izstādes laikā Jūrmalas pilsētas dome prezentēs savus jaunos piedāvājumus tūrisma un kūrorta jomā arī Tūrisma attīstības valsts aģentūras rīkotajā darbseminārā 17.martā.

Šogad piešķirtais valsts atbalsts tūrisma mārketinga aktivitāšu īstenošanai ārvalstīs Jūrmalas pilsētas domei dos iespēju piedalīties arī nacionālajā Latvijas stendā, ko organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Pilsētas domes dalība tajā tiek finansēta no Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzekļiem.

"Priecē tas, ka Jūrmalas pilsētas popularitāte tik nozīmīgā tūrisma tirgū kā Krievija ar katru gadu pieaug", atzīst Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis. "Ceļotāji no Krievijas ir iecienījuši Jūrmalu un atzinīgi novērtējuši kūrortpilsētas piedāvājumu – gan aktīvās atpūtas un veselības atjaunošanas iespējas Baltijas jūras krastā, gan daudzveidīgo kultūras pasākumu programmu. Mūsu mērķis ir attīstīt kūrortpilsētas tūrisma un kūrorta pakalpojumus vēl plašāk, lai pilsētas viesi atrastu savām interesēm un vajadzībām atbilstīgu piedāvājumu ne tikai vasaras sezonas laikā, bet arī ziemas mēnešos."

Lai kūrortpilsētas piedāvājumā ieinteresētu potenciālos tūristus, Jūrmalas pilsētas dome plāno vairākas mārketinga aktivitātes Krievijā. Šogad no 23. līdz 25.martam Jūrmalas kūrortpilsēta iepazīstinās ar savu piedāvājumu darbsemināros Krievijas reģionālajās pilsētās, oktobrī ar Jūrmalas pilsētas stendu piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē "CIS Inwetex" Sanktpēterburgā. Jūrmalā regulāri tiek uzņemtas filmēšanas grupas un žurnālisti no Krievijas, kas veido tūrisma sižetus par atpūtas iespējām kūrortpilsētā. Pašvaldība aktīvi strādā, lai Jūrmalas sadraudzības partneru administratīvajās teritorijās varētu izvietot vides reklāmas, pilsētas dome sadarbībā ar Jūrmalas tūrisma informācijas pārstāvniecībām Krievijā īsteno kopīgas mārketinga aktivitātes, kā arī sadarbojas ar tūrisma un citiem uzņēmumiem, lai veicinātu tūrisma pieaugumu Jūrmalā un Latvijā.

Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem Jūrmalu visvairāk apmeklē ceļotāji no Krievijas. 2010.gadā Jūrmalā viesojušies 28 645 Krievijas tūristi, – tas ir 27,5 % no ceļotāju kopējā skaita un par 7,5 % vairāk nekā 2009.gadā. Arī Jūrmalā izvēlēto naktsmītņu skaits salīdzinājumā ar 2009.gadu ir palielinājies par 8,1 %.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "MITT 2011" tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings” līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīcas "Baltic Beach Hotel", "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras "Baltic Travel Group", "Laimtūre", "Con-ex", un "Meeting Tour" projektā saņem 50% līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

Jūrmalas pilsētas domes dalība nacionālajā Latvijas stendā, ko organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra, tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2011.gada 2.martā noslēgto vienošanos Nr. 2011-03(1.1-16/204) par atbalsta saņemšanu dalībai nacionālajā stendā starptautiskajās izstādēs ārvalstīs saskaņā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu "Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspējas stiprināšana ārējos tirgos".

eiro_projekts
21.02.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās Baltijas valstīs lielākajā starptautiskajā tūrisma
izstādē – gadatirgū "TOUREST 2011"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA/LVRA/, 2011.GADA 18.–20.FEBRUĀRĪ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "TOUREST 2011", TALLINĀ (IGAUNIJA).

Saskaņā ar statistikas datiem, Igaunija 2010.gadā ieņēma 6. vietu starp valstīm pēc Latvijā iebraukušo tūristu skaita. Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas domes organizētajā Latvijas stendā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "TOUREST 2011" un prezentēja atpūtas iespējas Latvijā, iepazīstinot ar tūrisma mītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātajiem pakalpojumiem.

LVRA darba vietā strādāja arī viesnīca "Islande Hotel", kā arī tika izplatīti viesnīcas "Hotel Pils" reklāmas materiāli un katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Rīgā" un "Rīgas Gardēža ceļvedis".

20.starptautisko tūrisma izstādi – gadatirgu "Tourest 2011", kurā piedalījās 458 dalībnieki no 25 valstīm un trīs dienās apmeklēja – 20 853 profesionāļi un interesenti. organizēja Igaunijas Tūrisma aģentu asociācija un Igaunijas Tūrisma pārvalde. Izstādes vienā zālē tika prezentēti pašmāju un ārvalstu lielākie tūrisma operatori, tūrisma aģenti, avio, sauszemes un kuģniecības transporta kompānijas, viesnīcas, kūrorti, muzeji utt, bet otrā varēja iepazīt Igaunijas vietējā tūrisma piedāvājumu, ar tautas mūzikas izpildītāju – dziedātāju un dejotāju piedalīšanos prezentējot katru Igaunijas novadu. Uz galvenās skatuves notika 14 ceļojumus spēles, 12 izsoles un 20 prezentācijas.

Izstādi "Tourest 2011" atklāja Igaunijas Republikas Tomas prezidents Hendriks Ilves, pasniedzot balvas nominācijās "Labākais tūrisma veicinātājs 2010" un "Labākais tūrisma uzņēmums 2010". Balvu nominācijā "Labākais tūrisma veicinātājs 2010" saņēma F.Magus, "Nordic Hotels" izpilddirektors un Igaunijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents, savukārt, nominācijā "Labākais tūrisma uzņēmums 2010" – POFF, Tallinas Melnās nakts filmu festivāls.

Paralēli izstādes aktivitātēm, Igaunijas konferenču centrā bija organizēta programmas tūrisma profesionāļiem.

Nākamā izstāde – "TOUREST 2012" notiks 2012.gada 17. – 19.februārī.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "TOUREST 2010" bija iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
02.2011
jurmala latvija_pasaule

Jūrmalas pilsētas dome piedalījās
tūrisma izstādēs – gadatirgos
"TOUREST 2011" Tallinā un "VIVATTUR 2011" Viļņā

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME 2011.GADA FEBRUĀRA NEDĒĻAS NOGALĒS KOPĀ AR JŪRMALAS UZŅĒMĒJIEM – JŪRMALAS KŪRORTVIESNĪCU "HOTEL JŪRMALA SPA", VIESNĪCU "PEGASA PILS", KEMPINGU "NEMO", HOSTELI "RIGA BEACH HOSTEL" UN "LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU" PĀRSTĀVJIEM PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA GADATIRGŪ "TOUREST 2011", KAS NORISINĀJĀS IGAUNIJAS GALVASPILSĒTĀ TALLINĀ UN JŪRMALAS KŪRORTVIESNĪCU "HOTEL JŪRMALA SPA", KEMPINGU "NEMO", UN "LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU" PĀRSTĀVJIEM PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA GADATIRGŪ "VIVATTUR 2011", KAS NORISINĀJĀS LIETUVAS GALVASPILSĒTĀ VIĻŅĀ. JŪRMALAS TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRS KOPĀ AR UZŅĒMĒJIEM PREZENTĒJA PILSĒTU JŪRMALAS STENDĀ.

Jūrmalas stendā bija iespēja iepazīties un iegūt jauno pilsētas brošūru "Jūrmala 2011" igauņu, lietuviešu, krievu un angļu valodās. Izstādes apmeklētājiem tika sniegta informācija par jaunumiem un aktualitātēm tūrisma jomā Jūrmalas pilsētā 2011.gada sezonā, par lielākajiem šī gada pasākumiem, atpūtu pludmalēs, aktīvo atpūtu, velo maršrutiem, atpūtu dabā, kā arī kultūrvēsturiskajiem pilsētas objektiem, tai skaitā, arhitektūru un muzejiem. Papildus "Jūrmala" brošūrai tika izplatītas Jūrmalas uzņēmēju (naktsmītnes, elektromobilis, restorāni u.c.) brošūras un pakalpojumi, kā arī mediju kartiņas trīs valodās – latviešu, krievu un angļu valodā par lielākajiem pasākumiem Dzintaru koncertzālē, kas šogad svin 75 gadu jubileju, VIII Latvijas ziemas peldēšanas čempionātu un Pasaules ziemas peldēšanas čempionātu, kas Jūrmalā norisināsies 2012.gadā. Lielu interesi izstādes apmeklētāji izrādīja par Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centriem un to rehabilitācijas / ārstniecības programmām. Jūrmalas pilsētas stenda apmeklētājiem interesēja arī SPA programmas, kur liela interese tika pievērsta kūrortviesnīcas "Hotel Jūrmala SPA****" īpašajiem piedāvājumiem: gan individuāliem ceļotājiem, gan ģimenēm ar bērniem. Kopumā liela daļa apmeklētāju izteica ļoti pozitīvas atsauksmes par atpūtu Jūrmalas pilsētā, kas vienmēr viņiem bijusi ar plašām un daudzpusīgām atpūtas iespējām ģimenēm ar dažādiem ienākumiem.

Pēc pagājušā gada CSP statistikas datiem, secinām, ka Igaunijas un Lietuvas tirgus ir viens no lielākajiem pagājušajā gadā. Igauņu tūristu skaits 2010.gadā bija 8.7% no kopskaita jeb 9093 cilvēki, bet Lietuviešu tūristi 7.1% jeb 7415 cilvēki.

Kopsummā atskatoties uz izstādēm, esam priecīgi par lielo interesi un to, ka turpinām pārsteigt Igaunijas un Lietuvas tirgu un palielināt viņu interesi braukt uz Jūrmalu atpūsties. Līdz ar to sadarbība turpināsies un esam pārliecināti, ka tūristu skaits no Lietuvas tikai pieaugs.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "Tourest 2011" un "Vivattur 2011" bija iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai. Finansējuma saņēmējs Jūrmalas pilsētas dome 2011.gada 31.janvārī ir noslēgusi līgumu Nr.L-ĀTA-11-0513 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

eiro_projekts